Sunday, November 15, 2009

15-11-2009

今天整天很blur...
原本应该6.45分起身...
但因为我把a.m变成p.m...
我的天...
我真的很笨咯...
过后老妈叫醒我...
哈哈...
收拾好就去老爸墓地...
因为要去检查那些工人做的工...
没办法...
不放心他们的工...
做不好我们不会还半毛钱...
起先还好好的...
可是一跟老爸讲话...
眼泪自动流了下来...
感觉自己好脆弱啊..
去完老爸的墓地...
就去公公婆婆的墓地...
过后在老妈去吃早餐...
乖ler??
哈哈...
吃完载老妈买东西..
过后送老妈回家就去kch high...
看他们比赛...
老实说不是很好...
水平drop的很厉害...
我还跟f3小孩子聊天...
他们将会是unit的接班人...
希望他们会成熟咯...
闭幕时,蛮生气member的...
过后他们当然少不了给我洗脑...
f4也给我骂...
但不是很厉害...
因为原本叫noob师父帮我...
可是她却不知道这么走掉..
丢我1个人骂f4的...
xien咯...
累了却还要支撑...
过后就去载死党去买榴莲...
因为她+老姐要开榴莲晚餐...

现在很累哦...
很想睡...
1直开嘴巴...
给明天要考试的小孩子:
norman,huili,chele,ai ying,
加油!!
good luck!!

3 comments:

  1. the best ex leader award for u.. haha.. but seriously from what they write, the ways they talk and manage things (through blog)u can feel tat they arent any strong.. okay, it sounds absurd.. but somehow u r able to feel it.. :)

    ReplyDelete
  2. jia,wah...best exleader awards pula...as i noe x tis awards lar..so don simply give oh...haha...
    yes i noe...they really.............
    ady tell them but they still do d same mistake again n again...haiz...

    ReplyDelete
  3. ... i almost faint when i read the hsl09/10's blog.. thanks for linking him... p/s dont be too personal if somehow you read this.. i apologise.

    ReplyDelete